Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 11, 2008
Image Size
3.5 MB
Resolution
1789×1789
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,793
Favourites
49 (who?)
Comments
40
Downloads
57
×
Inperspective Madame by FISHBOT1337 Inperspective Madame by FISHBOT1337
Collaboration with :iconburger92:

Credis:
:icondella-stock:
:iconkatanaz-stock:
[link]

[link]
Add a Comment:
 
:iconmastadeath:
mastadeath Feb 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
damn, nie widziałem tego :P
zajebiste!
Reply
:iconfishbot1337:
FISHBOT1337 Feb 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
:) dzięki jutro wrzucę coś nowego. Jak się nudzisz to wpadnij na [link] siedze tam z grupką znajomych fajnie by było żebyś i Ty od czasu do czasu wpadł:)
Reply
:iconmastadeath:
mastadeath Feb 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
Dzięki za zaproszenie ;)
Obadam stronkę jak wrócę z pracy.
Pozdrawiam i czekam na nowości :D
Reply
:iconserenityjun:
nice one...nice one!
Reply
:iconasterisk-sky:
Asterisk-Sky Nov 22, 2008  Hobbyist General Artist
cool idea and manip :)
Reply
:iconvalkiria-art:
Nie zauważyłam tego wcześniej :D
Tak jak ktoś już napisał- połączenie ręki z latarnią wygląda nienaturalnie i to tylko dlatego, że jest ona za daleko, albo dziewczyna za blisko- na jedno wychodzi:D
Jednak bardzo fajny pomysł- nawet te gwiazdki mi się podobają. I plus za żywe kolory!
Reply
:iconshizune25:
Pomysł jak zwykle rewelacyjny... Podoba mi się! :D
Reply
:icontomer666:
Ciekawe ;P Ale jakos az tak mnie nie jara xD ale jest spoko
Reply
:iconxartystkax:
świetne.! i ta kamienna twarz.
aww. super efekt. *___*
Reply
:iconfishbot1337:
FISHBOT1337 Jul 12, 2008  Hobbyist Digital Artist
Awwww dziękuje :P
Reply
Add a Comment: